sms provider

josa year ago

Hello,

Whe have a SMS provider, provider is Speakup in the netherlands.
I whant to send sms's with speakup.
I can send easy sms's with a url:

https://service.speakup.nl/msgbroker/?username=[username]&password=[password]&originator=[originator]&recipients=[recipients]&message=[message]

username /password is static.
I have no idea how i can put it in to traccar.
Can someboby help me?

josa year ago

And i whant to send a message to ascom UCM, i also can send it to a url:
Like:

http://10.2.2.3/cgi-bin/npcgi?msg=NOODKNOP&no=101&bp=3

msg: is the message
no: the number to with phone numer to send
bp: is a espa beep code this is a static code

Track-tracea year ago

Hi Jos, wat is precies je doel hiermee.. Zag dat ik geantwoord had op je vraag over gps horloges.

josa year ago

Ik wil graag sms berichten versturen via de provider speakup, dan kan ik via sms ook de gps trackers instellen en sos berichten via sms afleveren.

Het 2e deel, ik wil graag de sos meldingen versturen naar een ascom ucm en dat kan ook via een url, dan krijg ik de sos meldingen op mijn ascom telefoons.

Track-tracea year ago

Ok, je bent met iets zakelijks bezig ?

josa year ago

Dus ik wil eigenlijk 2 providers creƫren een soort interne sms provider een een externe sms provider.
Intern voor de sms berichten naar de ascom en extern om de gps trackers te kunnen programmeren en sos berichten versturen.

josa year ago

Zakelijk, het is meer een hobby project is niet zakelijk te noemen.

josa year ago

het word niet verkocht en er zit geen verdien model achter.

Track-tracea year ago

Ok, denk voor het specifiek implementeren van dit soort zaken als je zelf geen kennis van java hebt, dat je dan eerder moet denken aan een java programmeur. Tips krijg je hier natuurlijk wel.

josa year ago

Tja java daar weet ik niet veel van in ieder geval te weinig.
Ik had de hoop dat ik de speakup provider met een paar kleine aanpassingen er nog wel in zou kunnen krijgen.

Het ascom verhaal is maar bijzaak is natuurlijk wel leuk als dat werkt.